بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
1:6
پنج شنبه 3 مرداد 1398

دانلود مجموعه شانزدهم ویلای من قسمت 31 و 32 با کیفیت عالی

دانلود رایگان مجموعه 16 سریال ویلای من قسمت 31 و 32 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

دانلود مجموعه 16 ویلای من قسمت 31 و 32

کارگردان: مهران مدیری | ژانر: کمدی
مدت زمان: 43 دقیقه | فرمت: MKV + MP4
تاریخ انتشار: 1392 | شماره مجموعه: شانزدهم

خلاصه داستان:
عارف از هلیا به خاطر گذشت او ممنون است و قول می دهد سارق اصلی را پیدا کند، اما هلیا که عاشق صدای او شده است قصد دارد کنسرت بزرگی در اروپا برای او برگزار کند و با او ازدواج کند…

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیر کاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی و…

 

Download Vilaye Man

دانلود نسخه کم حجم قسمت 31

Uploadboy | Upload.ir | Rodfile

دانلود Download دانلود

دانلود نسخه کم حجم قسمت 32

Uploadboy | Upload.ir

دانلود Download دانلود

دانلود نسخه یا کیفیت عالی قسمت 31

Uploadboy | Upload.ir

Download دانلود

دانلود نسخه یا کیفیت عالی قسمت 32

Uploadboy | Upload.ir

Download دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 3692
موضوعات مرتبط: ویلای من , ,
بازدید : 3692
mohamad
1:0
سه شنبه 18 تير 1398

تیپ جدید مهران مدیری و بازگشت به شیرفرهاد شب های برره

 

مهران مدیری

ظاهر جدید و جالب توجه مهران مدیری در دومین مرحله قرعه کشی سریال ویلای من

تیپ جدید مهران مدیری و بازگشت به شیرفرهاد شب های برره

مراسم قرعه کشی ویلای من امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه در هتل بزرگ تهران با حضور مهران مدیری، عوامل سریال ویلای من و برزو ارجمند برگزار شد.

مهران مدیری در این مراسم که با تاخیر برگزار شد از اتمام تصویر برداری ویلای من خبر داد و گفت: ضبط سریال ویلای من حدود یک ماه پیش به اتمام رسید و حالا باید بگویم این کار قسمت آخر هم دارد.

وی ادامه داد: من بخاطر تاخیرم در این مراسم عذر خواهی می کنم خوشحالم که در این کار به من خیلی خوش گذشت و سعی کردم این خوشی را به گروه هم منتقل کنم.

کارگردان سریال ویلای من اضافه کرد: از همه دوستان تشکر می کنم، من به لحاظ مالی و تباین نظر هیچ مشکلی با دوستان نداشتم.

اما نکته جالب توجه این مراسم، ظاهر جدید مهران مدیری بود که با سیبیل جدید خود، یادآور شیرفرهاد شب های برره شد.

برای دیدن عکس های بیشتر و خواندن اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید…

 

در قرعه کشی که در این مراسم انجام شد هاشم گرشاسبی ۱۰ میلیون تومان و کمال حاصلی از ارومیه برنده یک ویلا در شهر نور شد.

از حاشیه های جالب این مراسم زمانی بود که وقتی مهران مدیری با شماره تلفن کمال حاصلی تماس گرفت همسر او پاسخ تلفن را داد و چون زمانی که خبر برنده شدن ویلا را به او داد چندان تعجب نکرد مهران مدیری گفت حداقل یک جمله بگویید چه احساسی دارید.

تیپ جدید مهران مدیری و بازگشت به شیرفرهاد شب های برره

از حاشیه های جالب دیگر گرفتن عکس یادگاری عوامل سریال ویلای من در پایان مراسم بود.

تماسهای تلفنی مهران مدیری و اعلام خبر برنده شدن آنها در ویلای من گفتگوهای جالبی را ایجاد کرده بود که این امر باعث خنده حضار شد.

در این مراسم با حضور نیکخواه، عارف لرستان، هادی کاظمی، مریم کاویانی، کمند امیرسلیمانی، مهدی فقیه عوام سریال ویلای من همراه بود.

تیپ جدید مهران مدیری و بازگشت به شیرفرهاد شب های برره

برزو ارجمند که یک بازیگری مشهدی است در حین اجرای مراسم گفت خوشبختانه یکی از برنده گان قبلی مراسم قرعه کشی ویلای من یکی از همشهری های من بود که زمانی که با او تماس گرفت مراسم چهلم پدرش بود و احتمالا پدر او از او رضایی بوده است که روز چهلم در این قرعه کشی برنده شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 4127
موضوعات مرتبط: ویلای من , ,
بازدید : 4127
mohamad
23:55
دو شنبه 17 تير 1388

دانلود تیزر سریال ویلای من

 

سریال ویلای من

 

دانلود تیزر سریال ویلای من

 

برای شما عزیزان ، اولین آنونس سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری را آماده دانلود کرده ایم.

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران :مهران مدیری ، سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، امیرکاوه آهنین جان ، ماندانا سوری ، الیکا عبدالرزاقی ، رضا فیض نوروزی ، مهدی فقیه ، محسن قاضی مرادی ، هادی کاظمی ، مریم کاویانی ، علی لک پوریان ، عارف لرستانی و غلامرضا نیکخواه

خلاصه داستان سریال ویلای من : داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

برای دانلود تیزر سریال ویلای من به ادامه مطلب بروید…

 

دانلود تیزر سریال ویلای من

تعداد بازدید از این مطلب: 3815
موضوعات مرتبط: ویلای من , ,
بازدید : 3815
mohamad
1:28
چهار شنبه 12 تير 1398

تیکه های سیاسی مدیری در مجموعه ی ویلای من!

ویلای من

تیکه های سیاسی مدیری در مجموعه ی ویلای من!

مهران مدیری که در تمام مجموعه هایی که ساخته است مشکلات سیاسی را در قالب طنز بیان می کند این بار در مجموعه جدید ویلای من نیز دست به این کار زده است و تیکه های سیاسی را در این فیلم گنجانده است.

 

 

 

در حالی که چندی قبل اعلام شده بود که عامل گرانی قیمت ارز شخصی است به نام «جمشید بسم ا..» مهران مدیری کمدین ایرانی در تازه ترین مجموعه ای که برای شبکه خانگی ساخته است با زیرکی تمام طعنه هایی را به این شخصیت وارد نموده است.

یکی از کاراکترهایی که در مجموعه جدید مدیری با عنوان «ویلای من» حضور دارد «جمشید» نام دارد البته نه «جمشید بسم ا..» که «جمشید مشکات» معروف به «جمشید هزارپا»!!! این کاراکتر از آن مایه داران تازه به دوران رسیده ای است که به قول خود با چند تلفن قادر است کلی پول را جابجا کند. در یکی از دیالوگهای تازه ترین قسمت «ویلای من» جمشید که در حال صحبت تلفنی با شخصی نامعلوم است خطاب به وی می گوید:«بازار طلا را تا آخر هفته آروم می کنم و بعد پول می کشه تو ملک و املاک.»

جمشید هزارپا با کت و شلواری براق از جنس ساتن و سیبیلی کلارک گیبلی بیش از هر چیز نمادی است از تازه به دوران رسیده هایی که یک شبه ره صدساله را می روند!!!

همین کاراکتر در بخش دیگری از سریال خطاب به فردی که باز هم نامعلوم است و به تلفن همراه او زنگ زده و از او تعیین قیمت سکه را می خواهد می گوید:«قیمت می خواید؟ قیمت نفت الان بشکه ای چنده؟ طلا چی؟ به خاطر جنگ داخلی سودان؟ الان بارون می آد؟…خیلی خوب، با احتساب همه اینها قیمت سکه میشه ۱و ۱۰۰!…”سی سی”(همسر جمشید) امروز حالش خوب نبوده و من هم امروز گیرم پس در نهایت می شه ۱و ۲۸۰!» بعد همین آقای جمشید روبه پسرعموی صوری اش یعنی مهران مدیری کرده و می گوید:«به خاطر پسرعموی عزیزم میشه ۱ و ۲۵۰٫»

اما این تمام طعنه های مهران مدیری نیست چراکه مدیری در قالب این شخصیت طعنه های تندی هم می زند به حسین هدایتی ؛ مرد متمولی که در سالهای اخیر در فوتبال آفتابی شده. باز هم تلفن جمشید هزارپا زنگ خورده و او در پاسخ به گوشی می گوید:«تیم چندم جدوله؟!…بخرید…چند تا ستاره می خریم، یه مربی قالتاق میاریم و دو تا بوقچی… داور و کمک داور هم که داریم…فقط چند تا مجله ورزشی بخرین می خوام تا آخر فصل روجلد باشم.»

نقش «جمشید هزارپا» را در «ویلای من» غلامرضا نیکخواه بازی کرده؛ همان بازیگری که تقریبا از مجموعه «نوروز ۷۷» به این سو تقریبا در بیشتر آثار موفق مهران مدیری حضور داشته است. او در سریال «مرد هزارچهره» نقش پدر «مسعود شصت چی» با بازی مهران مدیری را ایفا کرده بود.

مدیری در مجموعه هایش قصد دارد مشکلات اجتماعی و سیاسی را بیان کند و در قالب طنز به آنها بپردازد و شاید یکی از علل محبوبیت سریال هایش نیز همین باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 4342
موضوعات مرتبط: ویلای من , ,
بازدید : 4342

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر